Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=ВА671415$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Ілляшенко С. М. 
Маркетингова товарна політика : Підруч. / С. М. Ілляшенко. - Суми : Унів. кн., 2005. - 232 c. - Бібліогр.: с. 218-220. - укp.

Наведено загальну характеристику товарів (виробів і послуг) в маркетинговій діяльності, запропоновано їх класифікацію. Розглянуто методи визначення базового рівня ціни товару, встановлено показники якості продукції. Викладено методичні підходи щодо оцінки конкурентоспроможності товару. Охарактеризовано інфраструктуру товарного ринку, описано ринкові механізми, визначено споживацькі пріоритети. Висвітлено теоретико-методичні засади формування ринкового попиту на основі урахування інтересів суб'єктів ринку. Представлено способи позиціювання товару на ринку, розкрито сутність товарної політики, обгрунтовано доцільність використання диверсифікації як засобу підвищення її ефективності. Описано життєвий цикл товару, розглянуто питання планування нової продукції та розробки фірмового стилю. Наведено характеристику різних видів товарної марки та засобів їх ідентифікації, розкрито сутність марочних стратегій. З'ясовано призначення штрих-кодового позначення та сертифікації товару.

Приведена общая характеристика товаров (изделий и услуг) в маркетинговой деятельности, предложена их классификация. Рассмотрены методы определения базового уровня цены товара, установлены показатели качества продукции. Изложены методические подходы к оценке конкурентоспособности товара. Охарактеризована инфраструктура товарного рынка, описаны рыночные механизмы, определены потребительские приоритеты. Освещены теоретико-методические основы формирования рыночного спроса на основе учета интересов субъектов рынка. Представлены способы позиционирования товара на рынке, раскрыта сущность товарной политики, обоснована целесообразность использования диверсификации как средства повышения ее эффективности. Описан жизненный цикл товара, рассмотрены вопросы планирования новой продукции и разработки фирменного стиля. Приведена характеристика различных видов товарной марки и способов ее идентификации, раскрыта сущность марочных стратегий. Определено назначение штрих-кодового обозначения и сертификации товара.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-1 + У9(4УКР)290-211.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА671415 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського