Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=ВА671655$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Шморгун Л. Г. 
Посібник з рекламного менеджменту : Навч.-метод. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. Г. Шморгун. - К. : Абрис, 2005. - 343 c. - Бібліогр.: 47 назв - укp.

Висвітлено теоретичні питання та практичні аспекти рекламної діяльності. Розглянуто значення реклами та зв'язків із громадськістю щодо загального контексту розвитку сучасного бізнесу, історію та сучасний стан рекламної діяльності за умов України. Висвітлено питання співвідношення маркетингу загалом та реклами як важливої частини сучасних маркетингових комунікацій. Наведено методи створення звернень, вибору засобів впливу, планування й організації рекламних кампаній. З'ясовано структуру даної галузі, основні засади організації й управління виробничим процесом за умов рекламних агентств.

Освещены теоретические вопросы и практические аспекты рекламной деятельности. Рассмотрено значение рекламы и связей с общественностью в общем контексте развития бизнеса, а также история и современное состояние рекламной деятельности в Украине. Освещены вопросы соотношения маркетинга в целом и рекламы как важной части современных маркетинговых коммуникаций. Рассмотрены методы создания обращений, выбора средств влияния, планирования и организации рекламных кампаний. Определена структура данной отрасли, основы ее организации и управления производственным процессом рекламных агентств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81я73 + Ч620.164я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА671655 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського