1. |
Павленко А. Ф. Теорія і практика маркетингу в Україні : Моногр. / А. Ф. Павленко, А. В. Войчак, В. Я. Кардаш, В. П. Пилипчук, Т. Є. Оболенська; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2005. - 584 c. - укp.Розкрито наукові засади формування конкурентного ринку освітніх послуг для функціонування ринку праці, а також сутність поняття маркетингового менеджменту. Описано маркетингові механізми адаптації національного виробника до умов глобального конкурентного середовища, проаналізовано маркетингову діяльність промислових підприємств і тенденції її розвитку. Викладено питання партнерського маркетингу страхових компаній і банківських установ, банківського маркетингу та його розвитку, сучасного брендингу. Запропоновано класифікацію маркетингових комунікацій, наведено методичні підходи до ціноутворення в системі маркетингу. Раскрыты научные основы формирования конкурентного рынка образовательных услуг для функционирования рынка труда, а также сущность понятия маркетингового менеджмента. Описаны маркетинговые механизмы адаптации национального производителя к условиям глобальной конкурентной среды, проанализированы маркетинговая деятельность промышленных предприятий и тенденции ее развития. Изложены вопросы партнерского маркетинга страховых компаний и банковский учреждений, банковского маркетинга и его развития, современного брендинга. Предложена классификация маркетинговых коммуникаций, приведены методические подходы к ценообразованию в системе маркетинга. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322(4УКР) + У9(4УКР)290-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА672752 Пошук видання у каталогах НБУВ
|