Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=ВА675669$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Кузнецова О. Д. 
Засоби масової комунікації : Посіб. / О. Д. Кузнецова; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. Ф-т журналістики. - 2-ге вид., переробл. й доповн. - Л. : ПАІС, 2005. - 199 c. - (Навч. та наук. вид. проф.-виклад. складу Львів. нац. ун-ту ім. І.Франка). - укp.

Розкрито зміст поняття масової комунікації, показано місце комунікатики у системі суспільних наук. Визначено соціальні та психологічні функції масової комунікації, охарактеризовано природні канали передачі інформації (лінгвістичний, паралінгвістичний, кінетичний, екстралінгвістичний). Висвітлено зарубіжні концепції масової комунікації, наведено огляд наукових досліджень функціонування даної системи у радянські часи. Запропоновано класифікацію засобів масової комунікації, охарактеризовано їх основні типи. Проаналізовано сучасний стан та перспективи розвитку, розглянуто методи та форми впливу різних систем масової комунікації на аудиторію. Показано місце і роль інформаційних агенств у політичному та економічному житті держави. Здійснено огляд історії розвитку друкованих видань, радіомовлення, кіно, телебачення та комп'ютерних систем масової комунікації.

Раскрыто содержание понятия массовой коммуникации, показано место коммуникатики в системе общественных наук. Определены социальные и психологические функции массовой коммуникации, охарактеризованы природные каналы передачи информации (лингвистический, паралингвистический, кинетический, экстралингвистический). Освещены зарубежные концепции массовой коммуникации, осуществлен обзор научных исследований функционирования данной системы в советское время. Предложена классификация средств массовой коммуникации, охарактеризованы их основные типы. Проанализировано современное состояние и перспективы развития, рассмотрены методы и формы влияния различных систем массовой коммуникации на аудиторию. Показаны место и роль информационных агенств в политической и экономической жизни государства. Проведен обзор истории развития печатных изданий, радиовещания, кино, телевидения и компьютерных систем массовой коммуникации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675669 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського