Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=ВА676444$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Ілляшенко С. М. 
Маркетингові дослідження : Навч. посіб. / С. М. Ілляшенко, М. Ю. Баскакова; Сум. держ. ун-т. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 192 c. - Бібліогр.: с. 176-177. - укp.

Викладено систему методів та алгоритмів аналізу внутрішнього та зовнішнього (макро- та мікро-) маркетингового середовища підприємств. Висвітлено підходи щодо прогнозування зміни основних показників кон'юнктури ринку, дослідження споживачів, конкурентів та інших економічних контрагентів. Наведено правила інтерпретації результатів ринкових досліджень та їх документування.

Изложена система методов и алгоритмов анализа внутренней и внешней (макро- и микро-) маркетинговой среды предприятий. Освещены подходы к прогнозированию изменений основных показателей конъюнктуры рынка, исследований потребителей, конкурентов и других экономических контрагентов. Приведены правила интерпретации результатов рыночных исследований и их документирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)290-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА676444 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського