Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=ВА686191$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Фурман А. В. 
Теорія навчальних проблемних ситуацій: психолого-дидактичний аспект = Theory of educatinal problem situations: psychologically-didactic aspect : Моногр. / А. В. Фурман; Акад. наук вищ. школи України. - Т. : Астон, 2007. - 163 c. - Бібліогр.: с. 128-144. - укp.

Висвітлено актуальне питання створення єдиної психодидактичної теорії навчальних проблемних ситуацій. Показано роль проблемності навчання як ефективного засобу формування пізнавальної активності учнів. Визначено зміст, структуру, основні характеристики та функції навчальних проблемних ситуацій, показано особливості їх виникнення та вирішення у процесі навчання учнів різних вікових категорій. Запропоновано диференційований підхід щодо керування процесом засвоєння знань та розвитком розумових здібностей учнів у навчальних проблемних ситуаціях. Розкрито сутність модульно-розвивальної системи як інноваційного проекту та освітнього метапроцесу. Розглянуто питання наукового проектування та психомистецької реалізації цілісного модульно-розвивального метапроцесу. Розглянуто взаємодоповнення різних типів модулів у контексті циклічного перебігу навчального ритму. Наведено психологічну характеристику навчального ритму-модуля. Розроблено проблемно-модульну технологію засвоєння знань, здійснено її соціально-психологічний аналіз.

Освещены актуальные вопросы создания единой психодидактической теории проблемных ситуаций в процессе обучения. Показана роль проблемности, возникающей в процессе усвоения новых знаний, как эффективного средства формирования познавательной активности учащихся. Раскрыты содержание, структура, основные характеристики и функции учебных проблемных ситуаций, показаны особенности их возникновения и решения в процессе обучения учащихся различных возрастных категорий. Предложены дифференционный подход к управлению процессом усвоения знаний и развитием умственных способностей учащихся в учебных проблемных ситуациях. Раскрыта сущность модульно-развивающей системы как инновационного проекта и образовательного метапроцесса. Рассмотрены вопросы научного проектирования и психоискусственной реализации целостного модульно-развивающего метапроцесса. Рассмотрены взаимодополнения различных типов модулей в контексте циклического течения учебного ритма. Приведена психологическая характеристика учебного ритма-модуля. Разработана проблемно-модульная технология усвоения знаний, осуществлен ее социально-психологический анализ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.222

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА686191 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського