Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=ВА690045$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Якса Н. В. 
Педагогічні теорії, системи й технології. Загальні основи педагогіки, дидактика, теорія виховання : курс лекцій / Н. В. Якса; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - 2-ге вид., доповн. і переробл. - Житомир, 2005. - 250 c. - Бібліогр.: с. 248-250. - укp.

Висвітлено теоретичні засади педагогіки, розглянуто структуру та особливості педагогічної діяльності. Визначено основні чинники розвитку особистості, наведено характеристику дитини як об'єкта та суб'єкта виховання. Описано форми взаємодії педагога на різних етапах шкільного дитинства. Наведено методи педагогічного дослідження, встановлено принципи їх використання у роботі вчителя. Розкрито основні закономірності цілісного педагогічногго процесу. Визначено зміст понять "методика", "педагогічна технологія", "технологія навчання", показано їх взаємозв'язок і специфіку. Розглянуто вітчизняні та зарубіжні дидактичні системи, технології та педагогічні інновації. Висвітлено питання організації виховного процесу, проаналізовано співвідношення колективу та особистості. Викладено методи педагогічної діагностики, а також оцінки рівня вихованості та навчальних досягнень учнів.

Освещены теоретические основы педагогики, рассмотрены структура и особенности педагогической деятельности. Определены основные факторы развития личности, приведена характеристика ребенка как объекта и субъекта воспитания. Описаны формы взаимодействия педагога на разных этапах школьного детства. Приведены методы педагогического исследования, определены принципы их использования в работе учителя. Установлены основные закономрености целостного педагогического процесса. Раскрыто содержание понятий "методика", "педагогическая технология", "технология обучения", показаны их взаимосвязь и специфика. Рассмотрены отечественные и зарубежные дидактические системы, технологии и педагогические инновации. Освещены вопросы организации воспитательного процесса, проанализировано соотношение коллектива и личности. Приведены методы педагогической диагностики, а также оценки уровня воспитанности и учебных достижений учащихся.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА690045 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського