Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=ВА711136$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Тарасюк Г. М. 
Планування комерційної діяльності : навч. посібн. / Г. М. Тарасюк. - К. : Каравела, 2008. - 400 c. - (Вища освіта в Україні). - Бібліогр.: с. 397-398. - укp.

Розкрито сутність планування та особливості його здійснення в комерційній діяльності. Описано систему планів підприємства, розкрито їх зміст і взаємозв'язки. Наведено відомості про планування закупівельної та збутової комерційної діяльності підприємства. Розглянуто особливості організації торговельної діяльності та правила торговельного облуговування населення. Висвітлено питання планування розвитку матеріально-технічної бази, роздрібного та гуртового товарообігу, асортименту та торгової номенклатури, товарних запасів, надходжень і закупівлі товарів, персоналу, витрат і фінансових ресурсів торговельного підприємства та підприємств громадського харчування. Розкрито роль маркетингових комунікацій у комерційній діяльності, описано системи оплати праці та наведено технологію розробки бізнес-плану торговельного підприємства.

Раскрыта сущность планирования и особенности его осуществления в коммерческой деятельности. Описана система планов предприятия, раскрыты их содержание и взаимосвязи. Изложены сведения о планировании закупочной и сбытовой коммерческой деятельности предприятия. Рассмотрены особенности организации торговой деятельности и правила торгового обслуживания населения. Освещены вопросы планирования развития материально-технической базы, розничного и оптового товарооборота, ассортимента и торговой номенклатуры, товарных запасов, прихода и закупки товара, персонала, затрат и финансовых ресурсов торгового предприятия и предприятий общественного питания. Раскрыта роль маркетинговых коммуникаций в коммерческой деятельности, описаны системы оплаты труда и приведена технология разработки бизнес-плана торгового предприятия.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-592-23 я73 + У9(4УКР)421.0-23 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711136 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського