Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=ВА711894$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Скибінський С. В. 
Сегментування ринку : навч. посіб. / С. В. Скибінський, А. І. Федорчук; Львів. комерц. акад. - Л., 2009. - 248 c. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Проаналізовано взаємозв'язок сегментування ринку з маркетингом. Визначено передумови ефективного сегментування, описано властивості сегментаційних змінних, зокрема, споживчого ринку та товарів виробничого призначення. Викладено методику сегментування ринку за результатами маркетингових досліджень. Розглянуто питання типологізування як засобу диференціювання ринку, вибору його сегменту та позиціонування товару на ринку.

Проанализирована взаимосвязь сегментирования рынка с маркетингом. Определены предпосылки эффективного сегментирования, описаны свойства сегментационных переменных, в частности, потребительского рынка и товаров производственного назначения. Изложена методика сегментирования рынка по результатам маркетиговых исследований. Рассмотрены вопросы типологизирования как средства дифференцирования рынка, выбора его сегмента и позиционирования товара на рынке.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.15 + У9(4УКР)421.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА711894 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського