1. |
Скибінський С. В. Сегментування ринку : навч. посіб. / С. В. Скибінський, А. І. Федорчук; Львів. комерц. акад. - Л., 2009. - 248 c. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.Проаналізовано взаємозв'язок сегментування ринку з маркетингом. Визначено передумови ефективного сегментування, описано властивості сегментаційних змінних, зокрема, споживчого ринку та товарів виробничого призначення. Викладено методику сегментування ринку за результатами маркетингових досліджень. Розглянуто питання типологізування як засобу диференціювання ринку, вибору його сегменту та позиціонування товару на ринку. Проанализирована взаимосвязь сегментирования рынка с маркетингом. Определены предпосылки эффективного сегментирования, описаны свойства сегментационных переменных, в частности, потребительского рынка и товаров производственного назначения. Изложена методика сегментирования рынка по результатам маркетиговых исследований. Рассмотрены вопросы типологизирования как средства дифференцирования рынка, выбора его сегмента и позиционирования товара на рынке. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.15 + У9(4УКР)421.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА711894 Пошук видання у каталогах НБУВ
|