1. |
Тімонін О. М. Технічне переозброєння підприємства на основі концепції маркетингу : монографія / О. М. Тімонін, К. В. Ларіна; Харк. нац. екон. ун-т. - Х. : ІНЖЕК, 2008. - 256 c. - (Наук. вид.). - Бібліогр.: с. 167-183. - укp.Висвітлено проблеми управління технічним переозброєнням (ТП) промислового підприємства за умов ринку. Запропоновано методичний підхід до вибору масштабів і напрямків ТП виробництва, який базується на структурному моделюванні та прогнозуванні з використанням нейтронних мереж з метою визначення напрямків переозброєння, відповідних прогнозних обсягів виробництва продукції. Показано роль маркетингу в управлінні ТП виробництва. Наведено практичні рекомендації щодо вибору варіантів ТП на підприємствах з орієнтацією на ринкові можливості їх реалізації. Освещены проблемы управления техническим перевооружением (ТП) промышленного предприятия в условиях рынка. Предложен методический подход к выбору масштабов и направлений ТП производства, который базируется на структурном моделировании и прогнозировании с учетом нейтронных сетей с целью определения направлений перевооружения, соответствующих прогнозных объемов производства продукции. Показана роль маркетинга в управлении ТП производства. Приведены практические рекомендации для выбора вариантов ТП на предприятиях с ориентацией на рыночные возможности их реализации. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)301
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА715761 Пошук видання у каталогах НБУВ
|