Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=ВА731533$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Горевалов С. І. 
Засоби масової комунікації: формування інформаційного суспільства : монографія / С. І. Горевалов, О. В. Безручко, Н. І. Зикун, В. В. Осипенко, С. А. Стародуб, О. М. Холод, Ю. І. Шмига; Київ. міжнар. ун-т. - К., 2010. - 320 c. - Бібліогр.: 62 назв. - укp.

Висвітлено проблеми та тенденції розвитку ЗМІ за умов формування інформаційного суспільства. Розглянуто етапи становлення та розвитку друкованих ЗМІ у Західній Україні. Описано глобалізаційні світові процеси у контексті нової теорії зародження глобалізації як суспільного явища наприкінці ХХ ст., методи проведення складних аналітичних досліджень у моделюванні гуманітарних сфер суспільної діяльності людини, процеси маніпуляції суспільства: мутація й інмутація як концепції соціально-комунікаційних технологій, критерії їх розгалуження. Проаналізовано медіаосвіту як новий перспективний напрям освіти, її основні завдання та методи, особливості кіноосвіти. Наведено теоретичні підходи до вивчення рекламної комунікації, концепцію комунікативної ефективності.

Освещены проблемы и тенденции развития СМИ в условиях формирования информационного общества. Рассмотрены этапы становления и развития печатных СМИ в Западной Украине. Описаны глобализационные мировые процессы в контексте новой теории зарождения глобализации как общественного явления конца ХХ ст., методы проведения сложных аналитических исследований в моделировании гуманитарных сфер общественной деятельности человека, процессы манипуляции общества: мутация и инмутация как концепции социально-коммуникационных технологий, критерии их разветвления. Проанализированы медиаобразование как новое перспективное направление образования, его основные задачи и методы, особенности кинообразования. Изложены теоретические подходы к изучению рекламной коммуникации, концепция коммуникативной эффективности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч62в05

Шифр НБУВ: ВА731533 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського