![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>I=ВА745964$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| | | | |
1. |
Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали III наук.-практ. конф., 18 - 20 жовт. 2011 р., Львів / ред.: Д. В. Федасюк, Л. Д. Озірковський, Т. В. Чайківський; МОНМС України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л., 2011. - 168 c. - укp.Висвітлено актуальні проблеми розробки та застосування інтерактивних, комп'ютерних та інфокомунікаційних технологій у навчальному процесі ВНЗ. Розкрито принципи та прийоми розробки навчальних матеріалів для дистанційних курсів з урахуванням психологічних закономірностей засвоєння знань. Запропоновано методологію створення інноваційних технологій навчання. Розглянуто вимоги до сучасних електронних навчальних матеріалів і можливості їх реалізації у середовищі Adobe Captivate. Описано віртуальний тренажер для розробки структурно-алгоритмічних моделей надійності відновлюваних електромеханічних систем. Обгрунтовано підходи до розрахунку інтегральної оцінки якісного наповнення електронного каталогу бібліотеки. Охарактеризовано методи інформаційно-математичного моделювання навчального процесу. Запропоновано алгоритм створення дистанційного навчально-консультаційного центру для осіб з особливими потребами. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.1 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА745964 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|