Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=ВА750381$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Кендюхов О. В. 
Брендинг: принципи управління та методологія оцінки : монографія / О. В. Кендюхов, Д. С. Файвішенко; МОНМС України, Донец. нац. ун-т економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. - Донецьк, 2012. - 210 c. - Бібліогр.: 337 назв - укp.

Висвітлено організаційно-економічний механізм управління марочним капіталом. Розкрито сутність брендингу та його роль в сучасному бізнесі. Розглянуто особливості математичного моделювання процесу управління марочним капіталом підприємства. Проаналізовано аксіологію бренду, визначено фактори впливу на споживчий вибір. Розкрито значення брендингу для підприємств харчової промисловості. Показано можливості та специфіку функціонального підходу до оцінювання ефективності брендингу. Наведено методичні рекомендації щодо оцінювання ефективності брендингу на основі бенчмаркингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.10-803.43 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА750381 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського