Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>I=ВА752607$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| | | | |
1. |
Гросул В. А. Формування маркетингової конкурентної стратегії підприємств роздрібної торгівлі : монографія / В. А. Гросул, Л. О. Попова, К. А. Корженко; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х. : ХДУХТ, 2012. - 247 c. - Бібліогр.: 187 назв - укp.Обгрунтовано теоретико-методичні аспекти та розроблено практичні рекомендації щодо формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства роздрібної торгівлі. Визначено та розмежовано загальні дефініції понять "маркетингова стратегія" і "маркетингова конкурентна стратегія". Запропоновано методичний підхід до визначення конкурентних переваг товару на основі встановлення ступеня корисності його атрибутів для споживачів. Розроблено принципи розподілу підприємств роздрібної торгівлі на групи залежно від їх локалізації. Удосконалено процес формування маркетингової конкурентної стратегії та стратегічних підходів до її реалізації. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.398
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА752607 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|