Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=ВА752607$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Гросул В. А. 
Формування маркетингової конкурентної стратегії підприємств роздрібної торгівлі : монографія / В. А. Гросул, Л. О. Попова, К. А. Корженко; Харк. держ. ун-т харчування та торгівлі. - Х. : ХДУХТ, 2012. - 247 c. - Бібліогр.: 187 назв - укp.

Обгрунтовано теоретико-методичні аспекти та розроблено практичні рекомендації щодо формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства роздрібної торгівлі. Визначено та розмежовано загальні дефініції понять "маркетингова стратегія" і "маркетингова конкурентна стратегія". Запропоновано методичний підхід до визначення конкурентних переваг товару на основі встановлення ступеня корисності його атрибутів для споживачів. Розроблено принципи розподілу підприємств роздрібної торгівлі на групи залежно від їх локалізації. Удосконалено процес формування маркетингової конкурентної стратегії та стратегічних підходів до її реалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.398

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА752607 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського