1. |
Яблонська Т. М. Методологія реалізації рольової перспективи як стратегії якісної підготовки майбутніх учителів-філологів : монографія / Т. М. Яблонська; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського". - О. : Букаєв В. В., 2012. - 227 c. - Бібліогр.: с. 193-217 - укp.Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови, що позитивно впливають на динаміку якості педагогічної підготовки, організованої за принципом рольової перспективи, а саме: створення педагогічно керованого освітнього середовища, двохаспектність цілепокладання педагогічного процесу; реалізація суб' єктної позиції студентів, професійно-педагогічної спрямованості; комплексне використання технологій, побудованих за принципом рольової перспективи. Доведено, що професійні якості майбутнього вчителя-філолога можуть бути сформовані в процесі рольової діяльності в разі максимальної активності та самостійності студентів, докладання ними зусиль до досягнення рольової перспективи та роботи над собою. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.21 + Ш.р30
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА763286 Пошук видання у каталогах НБУВ
|