Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=ВА772847$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Щербак В. Г. 
Управління торговою маркою в механізмі товарної інноваційної політики підприємства : монографія / В. Г. Щербак, Г. О. Холодний, О. В. Птащенко, О. М. Бихова. - Х. : Вид. ХНЕУ, 2013. - 251 c. - Бібліогр.: с. 182-202 - укp.

Розглянуто проблему процесу комплексного управління торговою маркою, товарною політикою та підприємством з метою створення довгострокових позитивних взаємовідносин зі споживачем. Подано історію появи та розвитку товарних знаків, проаналізовано види та функції товарних знаків, а також товарної інноваційної політики. Наведено основні стратегії використання торгових марок, підходи до діагностування життєвого циклу торгової марки, напрями вдосконалення товарної інноваційної політики. Проведено аналіз маркетингового комплексу інноваційно активних промислових підприємств. Визначено напрями вдосконалення товарної інноваційної політики підприємства. Запропоновано синтезований підхід до управління торговими марками підприємств з урахуванням етапу життєвого циклу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-803.43 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА772847 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського