Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=ВА778510$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Гончаров В. М. 
Організація трансформації маркетингової політики на підприємствах : монографія / В. М. Гончаров, О. Ю. Бронська, В. В. Філіппов; Луган. нац. аграр. ун-т, Київ. ін-т бізнесу та технологій. - Луганськ : Ноулідж, 2012. - 255 c. - Бібліогр.: с. 155-163 - укp.

Увагу зосереджено на розробці науково-теоретичних і методичних основ організації процесу трансформації маркетингової політики м'ясопереробних підприємств в сучасних умовах. Розроблено теоретико-методичний базис маркетингової політики та її трансформації, сформовано чинники, під впливом яких формується маркетингова політика підприємства. Досліджено маркетингове середовище підприємств м'ясопереробної галузі, обгрунтовано доцільність та необхідність проведення трансформаційних заходів. Запропоновано методику оцінювання маркетингової політики шляхом формування сукупності її часткових інтегрованих показників, характеристик та елементів. Розроблено інтеграційний механізм трансформації маркетингової політики м'ясопереробних підприємств з виділенням трьох груп завдань: розробки та комерціалізації інновацій, підвищення якості продукції, що випускається, і застосування ефективних комунікаційних засобів просування бренду на основі принципу інтерактивності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР-4ЛУГ)306.751.21-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА778510 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського