Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=ВА800285$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Міщук І. П. 
Механізми активізації продажу товарів підприємствами торгівлі : монографія / І. П. Міщук, Н. Г. Міценко, В. Т. Лозинський, О. О. Хамула; ред.: І. П. Міщук; Укр. акад. друкарства. - Львів : Укр. акад. друкарства, 2015. - 515 c. - Бібліогр.: с. 359-388 - укp.

Вивчено теоретичні засади організації збутової діяльності товаровиробників і формування систем дистрибуції за умов трансформаційних процесів, узагальнено сучасні теоретичні підходи до побудови систем дистрибуції за участі підприємств сфери обігу. Визначено сутність активізації продажу, зміст і роль комплексу активізації продажів товарів у системі дистрибуції. Досліджено сучасний стан, специфіку та проблеми організації в Україні систем дистрибуції товарів за участю торговельних посередників. Здійснено аналіз діяльності торгово-оперативного персоналу залучених торговельних посередників з питань застосування інструментарію комплексу активізації продажів товарів у системі дистрибуції. Обгрунтовано структурну модель, засади формування організаційно-економічного механізму активізації продажу товарів у системі дистрибуції та розроблено інструментарій оцінювання ефективності його застосування. Надано методичні рекомендації з реалізації комплексу активізації продажів у системі дистрибуції. Охарактеризовано зміст, сучасний стан і проблеми формування ефективної системи реалізації книжкової продукції в Україні. Узагальнено теоретичні положення та розкрито сутність електронної торгівлі, з'ясовано проблеми формування системи реалізації книжкової продукції підприємствами електронної торгівлі. Розкрито сутність та особливості Інтернет-книгарень як форми комерційного представництва підприємств електронної торгівлі. Виявлено основні проблеми, що гальмують розвиток торгівлі книжковою продукцією в Інтернет-книгарнях, запропоновано інструментарій їх вирішення. Визначено пріоритетні напрями удосконалення управління процесом реалізації книжкової продукції в підприємствах електронної торгівлі.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.1-592 + У9(4УКР)421.523.398 + Ч618.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА800285 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського