Джаман Т. В. Система неперервної підготовки вчителів початкової школи до роботи в умовах інклюзивного навчання : монографія / Т. В. Джаман; ред.: Т. О. Дороніна. - Рівне : О. Зень, 2021. - 331 c. - Бібліогр.: с. 251-293 - укp.
Визначено теоретико-методологічні засади системи неперервної підготовки вчителів початкової школи до роботи в умовах інклюзивного навчання. Висвітлено етапи її розвитку. Створено авторську концепцію та структурно-функціональну модель системи неперервної підготовки вчителів початкової школи до роботи в умовах інклюзивного навчання. Запропоновано систему роботи щодо впровадження у практику закладів вищої освіти технології формування професійної готовності вчителів початкової школи до роботи в умовах інклюзивного навчання.