Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=ВА853987$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Проблеми планування в ринкових умовах : тези доп. XX міжнар. наук.-практ. конф. (28-30 жовт. 2021 р., м. Хмельницький) / ред.: С. В. Ковальчук, І. В. Закрижевська, Ю. В. Кравчик; Хмельницький національний університет, Академія економічних наук України, Спілка економістів України, Українська асоціація маркетингу, Університет Жиліна, Люблінська політехніка, Державний університет прикладних наук у Каліші, Технологічно-природничий університет, Нижньодунайський університет, Батумський державний університет, Європейський науковий фонд "Інститут інновацій", Донецький національний університет, Запорізький національний університет, Національна академія наук України, Інститут економіки промисловості, Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, Львівський торговельно-економічний університет, Національний університет "Львівська політехніка", Національний університет "Одеська політехніка", Полтавський національний технічний університет імені Юрія Кондратюка, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут", Херсонський національний технічний університет, Центральноукраїнський національний технічний університет, Журнал "Економіст". - Хмельницький : ХНУ, 2021. - 133 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Охарактеризовано трейд-маркетинг у підвищенні ефективності продажів роздрібних торговельних закладів. Досліджено концептуальні напрями формування інноваційної парадигми тарифного нормування оплати праці робітників. Проаналізовано особливості маркетингової діяльності в ритейлі в умовах пандемії COVID-19. Увагу приділено використанню агромаркетингу в садівництві. Розглянуто основні елементи конкурентного середовища підприємства. Визначено ефективність реклами шляхом маркетингових досліджень. Розкрито теоретичні підходи до визначення ефективності життєвого циклу рухомого складу залізниць України. Наведно характеристику сучасного стану та тенденцій розвитку українського ринку теплотехніки. Проаналізовано здатності та спроможності персоналу у формуванні конкурентоспроможності компаній.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)23 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА853987 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського