![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>I=ВА855050$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| | | | |
1. |
Козловський Ю. М. Інтегративно-диференційований підхід до структурування змісту навчальних дисциплін у вищій школі : [монографія] / Ю. М. Козловський, Л. В. Дольнікова; Національний університет "Львівська політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2021. - 147 c. - Бібліогр. в знесках - укp.Обґрунтовано теоретико-методологічні аспекти інтеграції змісту навчальних дисциплін у системі підготовки фахівців у вищій школі. Проаналізовано зміст освіти й окреслено необхідність урахування диференціації у процесі формування змісту навчальної дисципліни, сучасні підходи до реалізації поєднання процесів інтеграції та диференціації у процесі відбору змісту навчальних дисциплін. Наведено практичні засоби реалізації інтеграції та диференціації змісту шляхом логічного структурування змісту та шляхи реалізації інтегративно-диференційованого підходу через структурування змісту навчальних дисциплін. Представлено розроблені авторські методики (на прикладі природничо-наукових дисциплін) і результати їх упровадження у практику роботи закладів вищої освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА855050 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|