Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=ВС36518$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Апопій В. В. 
Комерційна діяльність на ринку товарів та послуг : Підруч. для студ. вузів / В. В. Апопій, С. Г. Бабенко, Я. А. Гончарук, Я. М. Антонюк, П. Ю. Балабан, А. А. Дудла, С. І. Рудницький, Ю. М. Хом'як; Укоопспілка, Навч.-метод. центр "Укоопосвіта". - К., 2002. - 457 c. - Бібліогр.: 93 назв. - укp.

Розкрито суть комерційної діяльності як економічної категорії та функції торгівлі, в основі якої лежить організація комерційних процесів, операцій і управління ними. Наведено характеристику комерційної діяльності з урахуванням особливостей сучасного розвитку сфери торгівлі. Описано суб'єктів та об'єкти комерційної діяльності. Висвітлено зміст і особливості організації комерційної діяльності на оптовому ринку з позицій сучасних теорій, концепцій, узагальненого вітчизняного та міжнародного досвіду. Особливу увагу приділено елементам нецінової конкуренції - культурі торгівлі, якості обслуговування, етиці, психологічним аспектам. Розглянуто питання соціально-економічної ефективності комерційної діяльності, зниження комерційного ризику, прийняття комерційних рішень.

Раскрыта суть коммерческой деятельности как экономической категории и функции торговли, в основе которой лежит организация коммерческих процессов, операций и управления ими. Приведена характеристика коммерческой деятельности с учетом особенностей современного развития сферы торговли. Описаны субъекты и объекты коммерческой деятельности. Освещены содержание и особенности организации коммерческой деятельности на оптовом рынке с позиций современных теорий, концепций и обобщенного отечественного и международного опыта. Особое внимание уделено элементам неценовой конкуренции - культуре, торговли, качеству обслуживания, этике, психологическим аспектам. Рассмотрены вопросы социально-экономической эффективности коммерческой деятельности, снижения коммерческого риска, принятия коммерческих решений.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС36518 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського