Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>I=В346990$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Розвиток внутрішнього ринку - вирішальний фактор соціально-економічного зростання : Матеріали всеукр. студент. наук.-практ. конф., 22 - 23 квіт. 2003 р.: Тези доп.: [У 2 ч.]. Ч. 1 / ред.: В. Д. Лагутін; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2003. - 273 c. - укp.

Розкрито макроекономічні засади функціонування внутрішнього ринку України, проаналізовано його роль у соціально-економічному розвитку, сучасний стан і тенденції монополізації товарних ринків. Висвітлено розвиток промислового сектору національної економіки як фактор економічного зростання, роль фондового ринку у формуванні рівноваги внутрішнього ринку, розвиток транснаціональних торговельних мереж. Розглянуто конкурентну політику держави як умову розвитку внутрішнього ринку, конкуренцію як умову ефективного розвитку ринкової економіки України, антимонопольну діяльність як основу формування конкурентного ринкового середовища, проблему конкурентоспроможності держави за перехідної економіки. Висвітлено проблеми регулювання сфери внутрішньої торгівлі на державному рівні, перспективи розвитку підприємств сфери торгівлі та послуг, проблеми їх фінансового та інвестиційного забезпечення. Описано стратегію діяльності підприємства на ринку, специфіку фінансового забезпечення реального інвестування на сучасному етапі. Наведено порівняльну характеристику іпотечного кредитування в Україні та Росії. Проаналізовано процеси банкрутства підприємств в Україні. Викладено методичні підходи до управління комерційним ризиком торговельного підприємства на різних стадіях комерційної діяльності, концептуальні підходи до управління фінансовими ризиками підприємств. Визначено основні напрями підвищення ефективності функціонування підприємств за сучасних умов.

Раскрыты макроэкономические основы функционирования внутреннего рынка Украины, проанализированы его роль в социально-экономическом развитии страны, современное состояние и тенденции монополизации товарных рынков. Освещены развитие промышленного сектора национальной экономики как фактор экономического роста, роль фондового рынка в формировании равновесия внутреннего рынка, развитие транснациональных торговых сетей. Рассмотрены конкурентная политика государства как условие развития внутреннего рынка, конкуренция как условие эффективного развития рыночной экономики Украины, антимонопольная деятельность как основа формирования конкурентной рыночной среды, проблема конкурентоспособности государства в переходной экономике. Значительное внимание уделено регулированию внутреннего рынка в трансформационной экономике. Освещены проблемы регулирования сферы внутренней торговли на государственном уровне, перспективы развития предприятий сферы торговли и услуг, проблемы их финансового и инвестиционного обеспечения. Описаны стратегия деятельности предприятия на рынке, специфика финансового обеспечения реального инвестирования на современном этапе. Приведена сравнительная характеристика ипотечного кредитования в Украине и России. Проанализированы процессы банкротства предприятий в Украине. Изложены методические подходы к управлению коммерческим риском торгового предприятия на разных стадиях коммерческой деятельности, концептуальные подходы к управлению финансовыми рисками предприятий. Определены основные направления повышения эффективности функционирования предприятий в современных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В346990 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Розвиток внутрішнього ринку - вирішальний фактор соціально-економічного зростання : Матеріали всеукр. студент. наук.-практ. конф., 22 - 23 квіт. 2003 р.: Тези доп.: [У 2 ч.]. Ч. 2 / ред.: В. Д. Лагутін; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2003. - 291 c. - укp.

Висвітлено проблеми розвитку споживчого ринку України. Визначено фактори розвитку оптової торгівлі. Описано сучасні технології організації та проведення тендерів, особливості застосування мерчендайзингу підприємствами України. Розкрито структуру та основні тенденції розвитку ринку тютюнових виробів. Розглянуто проблеми та перспективи розвитку українського ринку соків. Проаналізовано роль та перспективи маркетингу в сучасній економіці. Значну увагу приділено проблемам розвитку реклами у державі. Викладено методичні підходи до оцінки рейтингу рекламних агентств країни, дослідження соціальних факторів управління персоналом підприємства. Наведено результати дослідження інформаційного забезпечення бізнесу в Україні, маркетингову оцінку дослідження рівня електронної комерції. Розкрито організаційно-правові засади захисту прав споживачів. Висвітлено актуальні питання державного регулювання внутрішньої торгівлі, правові проблеми захисту внутрішнього ринку за умов лібералізації зовнішньої торгівлі, перспективи розвитку банківських послуг на фінансовому ринку.

Освещены проблемы развития потребительского рынка Украины. Определены факторы развития оптовой торговли. Описаны современные технологии организации и проведения тендеров, особенности применения мерчендайзинга предприятиями Украины. Раскрыты структура и основные тенденции развития рынка табачных изделий. Рассмотрены проблемы и перспективы развития украинского рынка соков. Проанализированы роль и перспективы маркетинга в современной экономике. Значительное внимание уделено проблемам развития рекламы в государстве. Изложены методические подходы к оценке рейтинга рекламных агентств страны, исследования социальных факторов управления персоналом предприятия. Приведены результаты исследования информационного обеспечения бизнеса в Украине, маркетинговая оценка исследования уровня электронной коммерции. Раскрыты организационно-правовые основы защиты прав потребителей. Освещены актуальные вопросы государственного регулирования внутренней торговли, правовые проблемы защиты внутреннего рынка в условиях либерализации внешней торговли, перспективы развития банковских услуг на финансовом рынке.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В346990 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського