Пошуковий запит: (<.>I=Ж100365<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 100
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. | Ж100365 Теодорович А. Через вивчення зарубіжної педагогіки до кращого розуміння національної освіти [] // Порівняльно-педагогічні студії, 2013,N № 1.-С.5-12
|
2. | Ж100365 Джурило А. Вплив міжнародних порівняльних досліджень якості освіти на реформування шкільництва у Федеративній Республіці Німеччини [] // Порівняльно-педагогічні студії, 2013,N № 1.-С.76-83
|
3. | Ж100365 Волинець Л. Принципи освітньої політики Фінляндії щодо забезпечення якості загальної середньої освіти [] // Порівняльно-педагогічні студії, 2013,N № 1.-С.69-75
|
4. | Ж100365 Skoczynska-Prokopowicz B. Lonely motherhood and its support by institutions of welfare aid [] // Порівняльно-педагогічні студії, 2013,N № 1.-С.61-68
|
5. | Ж100365 Wolter E. Ecological education in Poland at the turn of the 21st century [] // Порівняльно-педагогічні студії, 2013,N № 1.-С.56-60
|
6. | Ж100365 Заболотна О. Альтернативна педагогіка Селестена Френе: між традицією й інноваційністю [] // Порівняльно-педагогічні студії, 2013,N № 1.-С.49-55
|
7. | Ж100365 Оржеховська О. Холістична концепція здоров'я у британській школі: перспективи для України [] // Порівняльно-педагогічні студії, 2013,N № 1.-С.41-48
|
8. | Ж100365 Борисенко І. Функції оцінювання навчальних досягнень учнів початкових шкіл Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії [] // Порівняльно-педагогічні студії, 2013,N № 1.-С.35-40
|
9. | Ж100365 Максименко О. Особливості професійно-орієнтованого навчання іноземних мов дорослих у країнах Європейського Союзу [] // Порівняльно-педагогічні студії, 2013,N № 1.-С.28-34
|
10. | Ж100365 Лаухіна І. Вивчення релігії у школах Франції в контексті європейських культурних традицій [] // Порівняльно-педагогічні студії, 2013,N № 1.-С.18-27
|
11. | Ж100365 Marszalek L. Pedagogical perspective of spirituality [] // Порівняльно-педагогічні студії, 2013,N № 1.-С.13-17
|
12. | Ж100365 Заболотна О. Висвітлення теоретичних засад шкільної альтернативної освіти у вітчизняній та зарубіжній педагогіці: думки апологетів і критиків [] // Порівняльно-педагогічні студії, 2014,N № 1.-С.5-11
|
13. | Ж100365 Терьохіна Н. Неформальна освіта дорослих у США у колоніальний період [] // Порівняльно-педагогічні студії, 2014,N № 1.-С.12-18
|
14. | Ж100365 Лінь Ц. "Уявлення особистості" як психологічне поняття [] // Порівняльно-педагогічні студії, 2014,N № 1.-С.19-24
|
15. | Ж100365 Литовченко І. Психологічний клімат і його вплив на ефективність вивчення англійської мови дорослими [] // Порівняльно-педагогічні студії, 2014,N № 1.-С.25-29
|
16. | Ж100365 Оржеховська О. Компетентнісна зорієнтованість курикулуму Великої Британії щодо формування здорового способу життя школярів [] // Порівняльно-педагогічні студії, 2014,N № 1.-С.30-36
|
17. | Ж100365 Деркач С. Особливості навчальних програм для підготовки майбутніх учителів англійської мови у ВНЗ Польщі та України [] // Порівняльно-педагогічні студії, 2014,N № 1.-С.37-42
|
18. | Ж100365 Толипов У. Основные направления совершенствования контроля и оценки деятельности студентов в экспериментальной технологии в Узбекистане [] // Порівняльно-педагогічні студії, 2014,N № 1.-С.43-47
|
19. | Ж100365 Чернякова Ж. Інтернаціоналізація інституційного освітнього простору Великої Британії [] // Порівняльно-педагогічні студії, 2014,N № 1.-С.48-55
|
20. | Ж100365 Чистякова І. Особливості управління європейськими академічними університетськими мережами [] // Порівняльно-педагогічні студії, 2014,N № 1.-С.56-60
|
| |