Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж16127<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 370
Представлено документи з 1 до 20
...
1.Ж16127 Ісакова Н. Гендерні збіги та відмінності в діяльності й оцінках українських підприємців [Текст]: 2 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.-С.144-253
2.Ж16127 Резнік О. Диспозиційна модель психологічного механізму політичної самоідентифікації індивіда [Текст]: 1 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.-С.90-98
3.Ж16127 Рущенко І. Діалог соціолога та юриста про латентну злочинність, і не лише про те... [Текст]: 2 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.-С.8-16
4.Ж16127 Куценко О. Діяльнісна перспектива у розумінні суспільства: спроба діяльнісно-структурного синтезу [Текст]: 1 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.-С.27-41
5.Ж16127 Каревіна О. Економічні чинники політичного успіху: аналіз на прикладі останніх президентських виборів в Україні [Текст]: 2 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.-С.90-104
6.Ж16127 Шульга М. Еміграція євреїв у контексті загальної міграційної ситуації в Україні [Текст]: 2 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.-С.64-89
7.Ж16127 Юренко О. Микита Шаповал про сутність нації як соціального феномена [Текст]: 1 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.-С.64-73
8.Ж16127 Казаков В. Модель "загасаючого" конфлікту [Текст]: 1 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.-С.42-48
9.Ж16127 Паніна Н. Молодь України: структура цінностей, соціальне самопочуття та морально-психологічний стан за умов тотальної аномії [Текст]: 1 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.-С.5-26
10.Ж16127 Королько В. Паблик рілейшнз і репутаційний менеджмент [Текст]: 2 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.-С.108-116
11.Ж16127 Подмарков В. Проблема ефективного працівника [Текст]: 1 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.-С.173-174
12.Ж16127 Семко Л. Проблеми формування та функціонування ринку праці в Україні [Текст]: 2 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.-С.117-130
13.Ж16127 Пачковський Ю. Підприємницька поведінка: теоретико-методологічні аспекти [Текст]: 1 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.-С.57-63
14.Ж16127 Бевзенко Л. Самоорганізаційна парадигма і проблемне поле соціології [Текст]: 1 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.-С.113-126
15.Ж16127 Мартинюк І. Світська віра як феномен суб'єктивної реальності: сучасний стан і тенденції змін [Текст]: 2 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.-С.32-53
16.Ж16127 Хеймен К. Складність діяльності та особистість за умов докорінних соціальних змін: порівняльний аналіз Польщі й України [Текст]: 1 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.-С.128-154
17.Ж16127 Мариніч І. Соціальна реальність у соціологічній традиції та сучасних теоріях: здобутки й проблеми [Текст]: 1 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.-С.74-89
18.Ж16127 Гавриленко І. Соціальні (історичні) рухи в контексті соціологічних підходів [Текст]: 2 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.-С.54-63
19.Ж16127 Бова А. Соціологічна інтерпретація інфраправа [Текст]: 2 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.-С.17-31
20.Ж16127 Паніотто В. Соціологічні дослідження як спосіб контролю за результатами виборів і референдумів [Текст]: 1 // Соціол.: теорія, методи, маркетинг.-С.155-170
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського