Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (22)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71968$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та вузі : Зб. наук. пр / ред.: Ю. В. Пелех; Акад. пед. наук України, Міжнар. ун-т "РЕГІ". - Рівне : Волин. обереги, 2002. - 481 с. - (Фіз. виховання. Економіка. Математика та інформатика; Вип. 3). - укp.

Висвітлено шляхи залучення учнів до занять спортом, напрямки профілактики негативних звичок у студентської молоді засобами фізичної культури. Проаналізовано спорт як систему теоретико-методичних, практичних засад подальшої підготовки найбільш здібних фізкультурників. Описано особливості фізичного розвитку підлітків із затримкою психічного розвитку. Особливу увагу приділено віковій динаміці функціонального стану серцево-судинної системи дітей та підлітків залежно від рівня біологічної зрілості. Розглянуто питання економіки, математики та інформатики. Розкрито можливості підвищення інвестиційної та кредитної привабливості підприємств малого бізнесу України. Висвітлено джерела фінансування інвестиційних потреб вітчизняними підприємствами, деякі проблеми фінансової реструктуризації підприємств. Викладено концептуальні підходи до визначення конкурентоспроможності організації на ринку робочої сили. Проаналізовано підприємництво як чинник мотивації праці за умов ринкової трансформації економіки. Обговорено особливості розвитку малого підприємництва у регіонах. Охарактеризовано індивідуальні відмінності у формуванні образного мислення школярів на уроках інформатики. Розглянуто математичні моделі оптимального розподілу файлів серед вузлів обчислювальних мереж і методи їх реалізації.

Освещены пути привлечения учеников к занятиям спортом, направления профилактики негативных привычек в студенческой молодежи средствами физической культуры. Проанализирован спорт как система теоретико-методических, практических основ дальнейшей подготовки наиболее способных физкультурников. Описаны особенности физического развития подростков с задержкой психического развития. Особое внимание уделено возрастной динамике функционального состояния сердечно-сосудистой системы детей и подростков в зависимости от уровня биологической зрелости. Рассмотрены вопросы экономики, математики и информатики. Раскрыты возможности повышения инвестиционной и кредитной привлекательности предприятий малого бизнеса Украины. Освещены пути финансирования инвестиционных потребностей отечественными предприятиями, некоторые проблемы финансовой реструктуризации предприятий. Изложены концептуальные подходы к определению конкурентоспособности организации на рынке рабочей силы. Проанализировано предпринимательство как фактор мотивации труда в условиях рыночной трансформации экономики. Описаны особенности развития малого предпринимательства в регионах. Охарактеризованы индивидуальные отличия в формировании образного мышления школьников на уроках информатики. Рассмотрены математические модели оптимального распределения файлов среди узлов вычислительных сетей и методы их реализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр)3 + Ч311.210я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж71968/[фіз.вих...] Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. Болонський процес в Україні та Європі: досвід, проблеми, перспективи : зб. наук. пр. Вип. 8 / ред.: Н. Б. Грицай; АПН України, Міжнар. екон.-гуманіт. ун-т ім. акад. С.Дем'янчука. - Рівне, 2008. - 376 с. - укp.

Визначено економічну освіту і виховання як чинники формування економічної культури старшокласників. Висвітлено проблему формування у старшокласників навичок самоорганізації навчальної діяльності у процесі вивчення іноземної мови. Розглянуто питання використання групових технологій навчання як засобу підвищення якості освітнього процесу за умов кредитно-модульної системи, удосконалення професійної та педагогічної майстерності викладачів як невід'ємну складову інноваційного розвитку вищої педагогічної освіти. Проаналізовано методологічні та теоретичні фактори розвитку толерантності студентів у процесі навчання в контексті Болонського процесу. Наведено вимоги до системи тестування знань студентів, адаптованої до системи ECTS.

Определены экономическое образование и воспитание как факторы формирования экономической культуры старшеклассников. Освещена проблема формирования у старшеклассников навыков самоорганизации учебной деятельности в процессе изучения иностранного языка. Рассмотрены вопросы использования групповых технологий обучения как средства повышения качества образовательного процесса в условиях кредитно-модульной системы, усовершенствования профессионального и педагогического мастерства преподавателей как неотьемлемая составляющая инновационного развития высшего педагогического образования. Проанализированы методологические и теоретические факторы развития толерантности студентов в процессе обучения в контексте Болонского процесса. Приведены требования к системе тестирования знаний студентов, адаптированной к системе ECTS.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4)я43 + Ч484(4Укр)я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71968 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського