Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73205<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Інформаційно-телекомунікаційні технології в сучасній освіті: досвід, проблеми, перспективи : Зб. наук. пр. Вип. 1 / ред.: М. М. Козяр, Н. Г. Ничкало; Акад. пед. наук України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти, Львів. держ. ун-т безпеки життєдіяльн. - Л., 2006. - 633 с. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади впровадження інформаційно-телекомунікаційних технологій, психолого-педагогічні проблеми їх впровадження в освіту та застосування в процесі впровадження кредитно-модульної системи в контексті Болонського процесу, дидактичні засади контролю знань, умінь і навичок студентів. Проаналізовано інформаційно-телекомунікаційні технології в системі професійної підготовки фахівців цивільного захисту, концептуальні засади інформатизації освіти. Розглянуто проблеми освоєння термінологічних запозичень у галузі правової інформатизації, питання транслітерування українських власних назв літерами латинізованого алфавіту в інформаційно-пошукових системах. Визначено психолого-педагогічні умови використання комунікаційних технологій в системі професійної освіти, інформаційних технологій у розв'язанні творчих фахових задач студентами економічних спеціальностей. Описано методи функціональної діагностики за умов інформаційних технологій навчання, елементи використання інноваційних технологій у викладанні гуманітарних дисциплін. Розкрито концептуальні засади формування компетентності викладачів в сучасному інформаційному просторі.

Освещены теоретико-методологические основы внедрения информационно-телекоммуникационных технологий, психолого-педагогические проблемы их внедрения в образование и применения в процессе внедрения кредитно-модульной системы в контексте Болонского процесса, дидактические основы контроля знаний, умений и навыков студентов. Проанализированы информационно-телекоммуникационные технологии в системе профессиональной подготовки специалистов гражданской защиты, концептуальные основы информатизации образования. Рассмотрены проблемы освоения терминологических заимствований в области правовой информатизации, вопросы транслитерирования украинских собственных названий литерами латинизированного алфавита в информационно-поисковых системах. Определены психолого-педагогические условия использования коммуникационных технологий в системе профессионального образования, информационных технологий в решении творческих специальных задач студентами экономических специальностей. Описаны методы функциональной диагностики в условиях информационных технологий обучения, элементы использования инновационных технологий в преподавании гуманитарных дисциплин. Раскрыты концептуальные основы формирования компетентности преподавателей в современном информационном пространстве.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.2я43

Шифр НБУВ: Ж73205 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського