Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повний стислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73683<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...
1.Ж73683 Ін-т обдар. дитини АПН України. Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія і практика. Вип. 2 [Текст]
2.Ж73683 Микитин О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності з обдарованими учнями [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2018,N Вип. 2.-С.7-15
3.Ж73683 Щербань А. Наукові підходи до проблеми розвитку практичного інтелекту [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2018,N Вип. 2.-С.15-22
4.Ж73683 Доротюк О. Організаційно-педагогічні умови допрофесійної підготовки учнів старших класів [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2018,N Вип. 2.-С.22-27
5.Ж73683 Іщук С. Гайворонський МНВК: надбання досвіду, погляд у Майбутнє [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2018,N Вип. 2.-С.28-35
6.Ж73683 Темнікова І. Казкотерапiя у вихованнi дiтей дошкiльного вiку [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2018,N Вип. 2.-С.35-44
7.Ж73683 Kurbanov I. Features of the professional image of the specialist in the modern world of education [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2018,N Вип. 2.-С.45-52
8.Ж73683 Андросович К. Аналіз розвивальних заходів в Інтернет-мережі для сприяння соціалізації обдарованих учнів [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2018,N Вип. 2.-С.53-61
9.Ж73683 Малиношевська А. Науково-теоретичні засади діагностики практичного інтелекту особистості в контексті досліджень зарубіжних науковців [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2018,N Вип. 2.-С.62-68
10.Ж73683 Найдьонова Л. Інтернет як інтерактивна освітня технологія [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2018,N Вип. 2.-С.69-78
11.Ж73683 Подшивайлов Ф. Типологічні особливості студентів за показником мотивації досягнення [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2018,N Вип. 2.-С.78-87
12.Ж73683 Нагнибіда М. Діагностика інтелектуальної обдарованості підлітків у зарубіжних дослідженнях [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2018,N Вип. 2.-С.87-96
13.Ж73683 Чудакова В. Актуалізація проблеми вибору професії, зміст, структура та методи психолого-діагностичного дослідження з метою професійного самовизначення оптантів в умовах допрофесійної підготовки - компетентності конкурентоздатної особистості [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2018,N Вип. 2.-С.97-111
14.Ж73683 Халилова Н. Особенности формирования рефлексии в подростковом возрасте [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2018,N Вип. 2.-С.111-120
15.Ж73683 Федорова Н. Особливості інтелектуального розвитку учнів старших класів [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2019,N Вип. 1.-С.7-20
16.Ж73683 Ольшаний Ю. Дидактичні особливості моделей кваліметрії знань [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2019,N Вип. 1.-С.21-32
17.Ж73683 Міленіна М. Штучний інтелект та еволюція мозку [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2019,N Вип. 1.-С.33-42
18.Ж73683 Філіпова О. Системно-інформаційні основи управління освітнім процесом закладу загальної середньої освіти у науковій літературі [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2019,N Вип. 1.-С.43-55
19.Ж73683 Мартинюк З. Сучасні підходи до розробки психолінгвістичного інструментарію щодо корекції дизорфографічних порушень письма в учнів молодшої ланки навчання з тяжкими порушеннями мовлення [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2019,N Вип. 1.-С.56-62
20.Ж73683 Рудик І. Сутність та сучасні особливості кваліметрії в системному управлінні процесом розвитку академічної обдарованості [] // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика, 2019,N Вип. 1.-С.63-73
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського