Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73683<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія і практика : зб. наук. пр. Вип. 2 / ред.: Л. І. Миронова; Ін-т обдар. дитини АПН України. - К., 2009. - 276 с. - укp.

Проаналізовано розвиток антиципації як прояв творчого потенціалу старшокласників. Описано доекспериментальні методи визначення та діагностування обдарованості, теоретичну модель дослідження духовно-катарсичної активності обдарованої особистості у системному підході. Розглянуто питання психодіагностики академічних настановлень як складової системи ідентифікації обдарованості в учнів і студентів, комп'ютерної діагностики інтелектуальної обдарованості. Висвітлено психолого-педагогічні умови відбору обдарованих дітей-інвалідів у школах-інтернатах. Розкрито аспекти організації самостійної життєдіяльності обдарованих дітей, інтегрованого підходу до змісту і методів навчання у контексті розвитку особистості учня.

Проанализировано развитие антиципации как проявление творческого потенциала старшеклассников. Описаны доэкспериментальные методы определения и диагностирования одаренности, теоретическая модель исследования духовно-катарсической активности одаренной личности в системном подходе. Рассмотрены вопросы психодиагностики академических наставлений как составляющей системы идентификации одаренности у учеников и студентов, компьютерной диагностики интеллектуальной одаренности. Освещены психолого-педагогические условия отбора одаренных детей-инвалидов в школах-интернатах. Раскрыты аспекты организации самостоятельной жизнедеятельности одаренных детей, интегрированного подхода к содержанию и методам обучения в контексте развития личности ученика.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724я43 + Ч421.220я43

Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Подшивайлов Ф. 
Типологічні особливості студентів за показником мотивації досягнення / Ф. Подшивайлов, Л. Подшивайлова, Г. Счастна // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 78-87. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Обгрунтовано доцільність використання квадріполярної моделі для побудови типології особистості, на засадах якої виділено чотири типи за показником мотивації досягнення: "оптимісти", "сумлінні", "самозахисники", "ті, що змирились". Виявлено п'ять типологічних відмінностей у студентів за показниками: емоційність (як темпераментальна характеристика), доброзичливість у "Я-реальному", схильність підозрювати як тенденція у "Я-ідеальному", орієнтованість на факти (на противагу орієнтації на емоції), активність. Підтверджено наявність відмінностей між типами особистості запоказником мотивації досягнення в середніх значеннях рівнів інтелектуального розвитку. Найбільш високий рівень інтелектуального розвитку мають "самозахисники", на другому місці знаходяться "оптимісти", на третьому - "ті, що змирились", найнижчий рівень виявлено у "сумлінних".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481 + Ю954.2 + Ю951.71-991

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Найдьонова Л. 
Інтернет як інтерактивна освітня технологія / Л. Найдьонова // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 69-78. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Визначено особливості дистанційного і традиційного навчання за допомогою Інтернету, в контексті організації інтерактивного навчання. Досліджено засоби, якими досягається інтерактивність в навчанні за допомогою Інтернет-мережі. Проаналізовано переваги дистанційного навчання у сфері освіти для обдарованих. Розглянуті інтернет-ресурси для організації інтерактивного навчання забезпечують додаткові канали взаємодії вчителя та учнів, даючи змогу як ставити питання й отримувати відповіді, так і отримувати спільне бачення учнями матеріалу та його розуміння.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч421.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Малиношевська А. 
Науково-теоретичні засади діагностики практичного інтелекту особистості в контексті досліджень зарубіжних науковців / А. Малиношевська, Т. Тригуб // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 62-68. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Висвітлено головні науково-теоретичні концепції практичного інтелекту, що розглянуто в наукових працях відомих зарубіжних дослідників. Проаналізовано особливості, структурні компоненти, моделі та конструкти практичного інтелекту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Халилова Н. 
Особенности формирования рефлексии в подростковом возрасте / Н. Халилова // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 111-120. - Библиогр.: 15 назв. - рус.

Рассмотрены проблемы формирования рефлексии в подростковом возрасте, психологии рефлексии, личностной рефлексии, которая является необходимым инструментом сознания и становится способом осознанности подростком, как своего внутреннего мира, так и понимания внутреннего мира других людей; как ключевое звено продуктивного самоопределения человека. Раскрывается содержание различных форм рефлексии, диагностические методы исследования рефлексии, индикаторы свойств рефлексивности. Представлены результаты исследования формирования в подростковом возрасте разных видов рефлексии: ретроспективной рефлексией деятельности; ситуативной рефлексией; перспективной рефлексией; рефлексией взаимодействия с другими людьми и общения. Отмечено, что подростковый возраст является сензитивным периодом в формировании рефлексии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.2-3 + Ю952.2-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Чудакова В. 
Актуалізація проблеми вибору професії, зміст, структура та методи психолого-діагностичного дослідження з метою професійного самовизначення оптантів в умовах допрофесійної підготовки - компетентності конкурентоздатної особистості / В. Чудакова // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 97-111. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Окреслено актуальність проблеми формування конкурентоздатності особистості учнів старших класів в умовах допрофесійної підготовки. Одним з основних напрямів професійної підготовки є формування конкурентної особистості, яка буде самодостатньою, продуктивною. З метою вирішення вищезазначених суспільно значущих проблем розроблено авторську комплексну систему науково-методичного забезпечення допрофесійної підготовки оптанта (людини, яка обирає професію).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ю984.9 + Ю941.19-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Нагнибіда М. 
Діагностика інтелектуальної обдарованості підлітків у зарубіжних дослідженнях / М. Нагнибіда // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 87-96. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто проблему діагностики інтелектуальної обдарованості підлітків у зарубіжних дослідженнях. Наведено останні результати світових досліджень у галузі інтелектуальної обдарованості підлітків. Описано взаємозв'язок різних психологічних факторів з інтелектуальною обдарованістю. Проаналізовано закордонний досвід діагностики інтелектуальної обдарованості підлітків, а також наведено різні погляди на поняття обдарованості. Окреслено основоположні західні тенденції щодо протиставлення емоційного інтелекту інтелектуальній обдарованості особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Андросович К. 
Аналіз розвивальних заходів в Інтернет-мережі для сприяння соціалізації обдарованих учнів / К. Андросович, Р. Бідненко // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 53-61. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

На основі результатів діагностики за комплексом тестів було визначено проблемні фактории розвитку обдарованої особистості. Запропоновано способи розв'язання виявлених труднощів через залучення особистості до певного виду діяльності: участь у навчально-виховних та соціальних проектах і квестах; допомога вчителю з організаційних питань (відповідальність), науково-методичне забезпечення педагогічного складу закладів освіти з питань розвитку особистості та її соціалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + С5*333.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Доротюк О. 
Організаційно-педагогічні умови допрофесійної підготовки учнів старших класів / О. Доротюк // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 22-27. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Досліджено проблему готовності учнів до вибору професій, проаналізовано результати експериментального дослідження, розроблено рекомендації з підготовки освітнього середовища для вирішення завдання професійного вибору. Проведено моніторингове дослідження з теми. інтерпретація результатів надає змогу дійти висновку про наявність таких проблем, як незацікавленість у виборі професії, небажання планувати професійне майбутнє, незнання власного інтелектуального і творчого потенціалу, здібностей до навчання відсутність в учнів старших класів знань про ринок праці, про трудову діяльність людини, про професії та професійні функції спеціаліста. Запропоновано методи для розвитку індивідуальних здібностей учнів і формування в них свідомої позиції, активності, наполегливості під час вибору майбутньої професії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Щербань А. 
Наукові підходи до проблеми розвитку практичного інтелекту / А. Щербань // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 15-22. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Окреслено головні наукові підходи до проблеми діагностики практичного інтелекту особистості. Проаналізовано праці Л. Виготського, Д. Узнадзе, Х. Боген, К. Бюлера, О. Ліпмана, C. Шапіро, Е. Герке, Л. Сахарова, В. Тименко та інших видатних педагогів і психологів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Микитин О. 
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності з обдарованими учнями / О. Микитин, О. Протас // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 7-15. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Висвітлено питання використання інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності з обдарованими учнями. Подано визначення понять "обдарованість", "обдаровані діти", "інформаційно-комунікаційні технології", а також розглянуто типи обдарованості. Виокремлено основні форми та методи роботи зі школярами для розвитку їх здібностей. Охарактеризовано різні ІКТ-засоби організації освітнього процесу, програмні продукти. Доведено значущість інформаційно-комунікаційних технологій для забезпечення освітніх потреб обдарованих дітей та ефективності освітнього процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.253 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Kurbanov I. 
Features of the professional image of the specialist in the modern world of education = Особливості професійного іміджу спеціаліста у сучасному світі освіти / I. Kurbanov // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 45-52. - Бібліогр.: 10 назв. - англ.

Розкрито сутність понять "професійна діяльність" та "імідж" учителя у зв'язку зі швидким розвитком впливу на освітнє середовище, шляхом всебічного впливу на тих, хто отримує освіту. З розвитком економічних і соціальних відносин у країні змінюються и вимоги до особистості вчителя. Спеціальність учитель - особлива. Учителі - це особистості, які завжди у полі зору, поруч з ними мають знаходитися батьки, учні, колеги. Таким чином, сучасний учитель повинен володіти такими якостями, як наявність позитивних очікувань у професійній діяльності, емоційна стійкість, здібність до особистісних змін, уміння бачити власні досягнення та професійні труднощі, планувати шляхи їх долання, створення індивідуального стилю. Це знайшло відображення в професійному іміджі для тих, хто бажає бути успішним у власній професійній педагогічній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Темнікова І. 
Казкотерапiя у вихованнi дiтей дошкiльного вiку / І. Темнікова, В. Темнiков // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 35-44. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розкрито роль казки в роботi з дiтьми дошкiльного вiку. Дослiджено особливостi сприйняття та розумiння дiтьми казки та її значення у формуваннi здатностi до творчого самовираження дошкiльникiв. Окреслено функцiї казкотерапiї, схарактеризовано види, прийоми, алгоритм роботи над казкою. З'ясовано ефективнiсть використання казкотерапiї в контексті виховання дiтей дошкiльного вiку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.355.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Іщук С. 
Гайворонський МНВК: надбання досвіду, погляд у Майбутнє / С. Іщук, І. Мудрий // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2018. - Вип. 2. - С. 28-35. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Висвітлено досягнення та досвід педагогічного колективу з практичною діяльністю навчально-виховного комплексу (НВК) з надання освітніх послуг учням сільської місцевості з професійної орієнтації в м. Гайворон та Гайворінському районі Кіровоградцької області. Запропоновано нові підходи до отримання профорієнтаційної діяльності учнями міста та району.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.62(4УКР-4КІР)

Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Якубовська М. 
Дискурс взаємодії наукової літератури з моделями ефективного наукового тексту: парадигма творення інноваційних підручників / М. Якубовська, В. Якубовський // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1. - С. 97-104. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Порушено проблеми науково-теоретичних аспектів парадигми творення якісно нових підручників сучасної інноваційної школи. Досліджено роль підручника, який перестає бути лише джерелом інформації, а завдяки інтелектуальному впливу на свідомість студентів, стає основою творення духовного світу людської індивідуальності. Окреслено алгоритм системних процесів, основою яких є формування культурологічної компетентності студентів, системне еволюційне осмислення дискурсу сучасної освіти та забезпечення варіативних технологій культурологічної освіти студентів, що пов'язано з проблемою творення якісно нового підручника. Проаналізовано тенденції особистісно-гуманітарної технології викладання культурологічних дисциплін у закладах вищої освіти. Розглянуто роль підручника в час інноваційного осмислення новітніх шляхів духовного поступу людства: від творення нової культурологічної парадигми епохи до пошуків способів модерної реалізації цієї культурологічної парадигми. Проаналізовано роль навчальної літератури. В епоху інформаційного вибуху та розвитку численних інноваційних технологій людство переживає етап перенасичення інформацією. Розглянуто систему інваріантних джерел інформації в системі сучасної особистісно-орієнтованої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.1 + Ч481,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Ласкова-Ярмоленко А. 
Музеї та бібліотеки як можливі осередки реалізації неформальної освіти в Україні / А. Ласкова-Ярмоленко // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1. - С. 89-97. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Описано необхідність оновлення освітньої системи в Україні в контексті глобалізаційних процесів у світі та розвитку інформаційного суспільства. Окреслено причини активного розвитку неформальної освіти та визначено її форми та методи. Зазначено, що музеї та бібліотеки можуть стати важливими осередками реалізації неформальної освіти для дітей і молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч730.02 + Ч77

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Андросович К. 
Програма науково-дослідної роботи за темою: "Науково-методичне забезпечення соціально-психологічної адаптації обдарованих учнів в умовах інформаційно-освітнього середовища закладів загальної середньої освіти" / К. Андросович // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1. - С. 82-89. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Наведено стислу програму науково-дослідної роботи. Розкрито основні ідеї, об'єкт і предмет дослідження. Окреслено наукові методи для виконання поставлених завдань. Зазначено, що практичні результати дослідження можуть використовуватися в системі підвищення кваліфікації для професійної підготовки та перепідготовки працівників освіти з метою оптимізації педагогічної та психологічної діяльності в роботі з обдарованими учнями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ю952.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Клевець Л. 
Проблема попередження та корекції психосоматичних розладів у студентської молоді в умовах імагінальних дисфункцій / Л. Клевець // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1. - С. 127-133. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Окреслено сучасні підходи до корекції психосоматичних розладів у студентської молоді за умов імагінальних дисфункцій; названо імена провідних вчених у цій галузі науки, рівні розвитку студентських груп, методи попередження психічного здоров'я особистості. Репрезентовано аналіз структури сім'ї, а також модель сімейної ідеології як умови формування психосоматичних розладів. Досліджено основні напрями роботи з психосоматичними проблемами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ч481.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Подшивайлов Ф. 
Психолого-педагогічні засади організації орієнтувально-дослідної діяльності молодших дошкільників / Ф. Подшивайлов, Л. Подшивайлова, О. Левчук // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1. - С. 118-127. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Наведено психолого-педагогічні засади організації орієнтувально-дослідної діяльності дітей молодшого дошкільного віку, в якій закладено основи як пізнавальної, так і мотиваційної сфери особистості завдяки розвитку обдарованості дитини у процесі гармонійної взаємодії з оточувальним середовищем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.332 + Ю983.401

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Voloshchuk I. 
Learning strategies for the gifted = Навчальні стратегії в роботі з обдарованими / I. Voloshchuk, Y. Rudyk // Навчання і виховання обдар. дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. - 2019. - Вип. 1. - С. 105-117. - Бібліогр.: 36 назв. - англ.

Здійснено аналіз навчальних стратегій, які вчителі можуть використовувати в роботі з обдарованими індивідами. Переважно зазначені стратегії стосуються учнів молодшої та старшої середньої школи. Водночас вони можуть бути використані і в навчанні студентської молоді. Причому головну увагу приділяють аналізу спеціальних освітніх програм для учнів молодшої та старшої середньої школи. Зокрема розглянуто такі спеціальні освітні програми, як школа у школі, а також інші неінклюзивні програми. З наведеного аналізу видно, що спеціальні освітні програми для обдарованих носять різний характер. Одні з них спрямовані на підвищення ефективності навчання у системі їх формальної освіти, як то організація їхнього прискореного чи збагаченого навчання у гомо- чи гетерогенних освітніх середовищах відповідно. Інші спеціальні освітні програми спрямовані на надання обдарованим консультативних послуг. Проте в найбільшій кількості зазначені програми присвячуються наданню обдарованим індивідам додаткових освітніх послуг. Акцентовано на декількох програмах для вчителів, які працюють з обдарованими, та наведено результати контент-аналізу спеціальних освітніх програм для останніх.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73683 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського