Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73685<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Вісник Інституту розвитку дитини / ред.: В. П. Андрущенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 178 с. - (Філос., педагогіка, психологія; Вип. 1). - укp.Розглянуто питання формування естетичної культури особистості, естетичного виховання як педагогічної діяльності. Проаналізовано проблему формування організаційної свідомості дитини у період становлення її особистості. Висвітлено проблематику розвитку конгруентності педагогів у контексті гуманізації освіти. Розкрито значення культури мовлення риторичних умінь у професійній педагогічній діяльності. Описано особливості навчально-виховного процесу у формуванні особистісної ідентичності студента. Рассмотрены вопросы формирования эстетической культуры личности, эстетического воспитания как педагогической деятельности. Проанализирована проблема формирования организационного сознания ребенка в период становления его личности. Освещена проблематика развития конгруэнтности педагогов в контексте гуманизации образования. Раскрыто значение культуры речи риторических умений в профессиональной педагогической деятельности. Описаны особенности учебно-воспитательного процесса в формировании личностной идентичности студента. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю0я43 + Ч30я43 + Ю9я43
Шифр НБУВ: Ж73685 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Вісник Інституту розвитку дитини / ред.: В. П. Андрущенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 158 с. - (Філос., педагогіка, психологія; Вип. 2). - укp.Висвітлено екзистенційні передумови конструктивності та деструктивності в людському бутті у контексті європейської культури. Розкрито сутність формування творчих здібностей старших дошкільників (СД) у театралізованій діяльності. Визначено кореляційний зв'язок інтелекту та афекту у СД, самооцінку молодших школярів у навчальній діяльності. Розглянуто проблему виховання дітей на основі природознавства в педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського та втілення його ідей на сучасному етапі. Проаналізовано особливості педагогічного просвітництва студентів за умов промислового регіону. Освещены экзистенциальные предпосылки конструктивности и деструктивности в человеческом бытии в контексте европейской культуры. Раскрыта сущность формирования творческих способностей старших дошкольников (СД) в театрализированной деятельности. Определены корреляционная связь интеллекта и аффекта у СД, самооценка младших школьников в учебной деятельности. Рассмотрена проблема воспитания детей на основе природоведения в педагогическом наследии В.А. Сухомлинского и воплощения его идей на современном этапе. Проанализированы особенности педагогического просветительства студентов в условиях промышленного региона. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю0 я54(4УКР)3 + Ч30 я54(4УКР)3 + Ю9 я54(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73685 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Становлення особистості у соціокультурному просторі ХХ сторіччя : матеріали наук. міжвуз. конф. молодих науковців, 21 - 22 трав. 2009 р., Київ / ред.: В. П. Андрущенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 164 с. - (Вісн. Ін-ту розв. дитини. Сер. Філос. Педагогіка. Психологія; Вип. 4). - укp.Висвітлено науково-дослідницьку діяльність студентів як фактор підвищення якості підготовки майбутнього фахівця в Інституті розвитку дитини Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова. Проведено філософський аналіз впливу соціалізації становлення особистості у підлітковому віці в контексті досліджень представників символічного інтеракціонізму. Розглянуто питання формування логіко-математичних уявлень дітей дошкільного віку, впровадження ідей К.Д. Ушинського в організацію трудової діяльності дітей в сучасних дитячих навчальних закладах. Розкрито проблему наступності у трудовому вихованні дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. Увагу приділено питанням розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку, описано психолого-педагогічні особливості їх емоційного розвитку. Освещена научно-исследовательская деятельность студентов как фактор повышения качества подготовки будущего специалиста в Институте развития ребенка Национального педагогического университета имени М.П.Драгоманова. Проведен философский анализ влияния социализации становления личности в подростковом возрасте в контексте исследований представителей символического интеракционизма. Рассмотрены вопросы формирования логико-математических представлений детей дошкольного возраста, внедрения идей К.Д. Ушинского в организацию трудовой деятельности детей в современных детских учебных заведениях. Раскрыта проблема преемственности в трудовом воспитании детей старшего дошкольного и младшего школьного возраста. Внимание уделено вопросам развития творческих способностей детей дошкольного возраста, описаны психолого-педагогические особенности их эмоционального развития. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431 + Ю9 я431
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73685 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|