1. |
Окрошко Н. Г. Маркетингове забезпечення якості продукції на підприємствах ринкової орієнтації (на прикладі підприємств меблевої промисловості) : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.02 / Н. Г. Окрошко; Київ. нац. екон. ун-т. - К., 2000. - 19 c. - укp.Визначено складові маркетингового забезпечення якості продукції на кожному етапі "петлі якості". Для підприємств України, які впроваджують сучасні системи якості, запропоновано критерії оцінки досягнутих результатів у процесі поліпшення якості. Удосконалено методику визначення показників якості меблів, запропоновано встановлення оптимального співвідношення "якість - ціна". Визначено важливі складові системного управління якістю на меблевих підприємствах, розроблено методику визначення ступеня задоволеності споживачів продукцією. З метою оцінки якості продукції запропоновано застосування удосконаленого методу аналізу ієрархій. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300-823.2-211.1 + У9(4УКР)306.165.155-823.2-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА308836 Пошук видання у каталогах НБУВ
|