Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=РА318127<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Назарова К. О. 
Облік і контроль маркетингової діяльності на підприємствах торгівлі : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.04 / К. О. Назарова; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2002. - 23 c. - укp.

Розкрито економічну сутність і зміст, місце та роль маркетингової діяльності в торгівлі. Обгрунтовано методичні підходи стосовно введення обліку та контролю, що грунтується на міжнародних і національних стандартах бухгалтерського обліку та Плані рахунків бухгалтерського обліку. Запропоновано удосконалену класифікацію маркетингових послуг, яку можна запровадити до методології обліку та контролю маркетингової діяльності. Надано рекомендації щодо удосконалення методології обліку маркетингової діяльності в галузі торгівлі та методики обліку собівартості маркетингових послуг за життєвими циклами товарів і сегментами ринків, моделювання мережі АРМ фахівців з обліку та контролю маркетингової діяльності, групування витрат на єдиному синтетичному рахунку бухгалтерського обліку та їх розподілення між товарним асортиментом. Наведено удосконалену методологію поточного (оперативного) та ретроспективного контролю маркетингової діяльності на підприємствах торгівлі з застосуванням економіко-математичного моделювання, спрямовану на прогнозування прибутковості реалізації товарів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У052.9(4Укр)242.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА318127 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського