1. |
Антонченко М. Ю. Маркетинговий механізм формування товарного асортименту : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / М. Ю. Антонченко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2002. - 20 c. - укp.Систематизовано фактори, які впливають на розширення асортименту продукції підприємств. Розроблено аналітичну схему характеристик асортименту продукції, методики їх аналізу та оптимізації формування асортименту. Обгрунтовано критерії оцінки ефективності асортиментної структури підприємства. Удосконалено методику аналізу виробничого асортименту машинобудівних підприємств за умов диверсифікації. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)305.851-211.1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА318755 Пошук видання у каталогах НБУВ
|