1. |
Пасічніченко А. В. Становлення статусу дітей у групі на етапі переходу від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / А. В. Пасічніченко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2003. - 18 c. - укp.Одержано дані, що характеризують вплив провідного типу діяльності, соціальної ситуації розвитку за умов дитячого садка та перших класів школи на зміст та динаміку критеріїв детермінації статусу дитини. Уточнено та конкретизовано уявлення про взаємозв'язок соціально-психологічного статусу (СПС) дитини та її особистісних якостей, навичок соціальної поведінки, соціальної компетентності педагогів і членів дитячої групи. Виявлено поступовість змін у характеристиках СПС дитини у групі ровесників на етапі переходу від старшого дошкільного до молодшого шкільного віку. Показано, що комплексна система психокорекційної виховної роботи через гармонізацію міжособистісних взаємин сприяє підвищенню СПС дитини у групі ровесників та покращує її підготовку до спілкування та взаємодії з учителем і ровесниками у школі. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.1-734 + Ю954.2-734 + Ч411.389
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА323841 Пошук видання у каталогах НБУВ
|