1. |
Лепа М. М. Механізми маркетингово-орієнтованого управління конкурентними перевагами підприємства : Автореф. дис... канд. мед. наук : 14.01.16 / М. М. Лепа; Донец. нац. ун-т. - Донецьк, 2004. - 35 c. - укp.Зроблено детальний аналіз сучасного стану економіки України, виявлено тенденції розвитку промислового сектору та проблеми розвитку машинобудівних підприємств. Запропоновано концептуальні засади управління конкурентними перевагами на промислових підприємствах, що передбачає використання принципів маркетингу. Розроблено методологічні основи стратегічних напрямків досягнення конкурентних переваг і методи вибору оптимальної стратегії розвитку підприємства. Запропоновано методи формування поточної виробничої програми та оперативних планових завдань підприємства за умов нестабільності ринкового середовища з використанням методів багатокритеріальної оптимізації, апарату теорії ігор і стохастичного моделювання. Розроблено механізми оперативного регулювання виробничих процесів з урахуванням запитів споживачів. Створено методологічні засади побудови системи підготовки до прийняття управлінських рішень за умов невизначеності на підставі досліджень і виявлення природного гоморфізму нечітких відносин. Запропоновано та теоретично обгрунтовано механізм розвитку систем управління підприємством на основі перерозподілу функціональних обов'язків відповідно до маркетингової стратегії розвитку та організації центрів, орієнтованих на підвищення конкурентних переваг. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851-21
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА331550 Пошук видання у каталогах НБУВ
|