Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=РА338192$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Загорна Т. О. 
Управління конкурентним потенціалом торговельної марки : Автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / Т. О. Загорна; Донец. держ. ун-т економіки і торгівлі ім. М.Туган-Барановського. - Донецьк, 2005. - 19 c. - укp.

Розроблено маркетингову стратегію управління конкурентним потенціалом торговельної марки за умов ринку лікеро-горілчаної продукції. Доповнено існуючу систему показників оцінки конкурентоздатності організації категорією "конкурентний потенціал торговельної марки". Удосконалено економічні методи управління конкурентними перевагами торговельної марки, що дозволяють сформувати стратегію посилення конкурентних позицій, планувати подальше поширення бренда на нові товари та ринки з урахуванням місткості ринку, впливу зовнішніх факторів, песимістичного й оптимістичного сценаріїв його розвитку. Розвинуто технологію аналізу марочної конкуренції за методом конкурентної діагностики, що припускає використання кількісних показників оцінки потенціалу торговельної марки. Удосконалено методику побудови конкурентної карти ринку за результатами управління зовнішніми та внутрішніми конкурентними перевагами марки, застосування якої дає можливість розподілити марки за стратегічними підгрупами та розробити систему тактичних заходів, спрямованих на реалізацію стратегії розвитку бренда.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.752.4-211.1 + У9(4уКР)421.512.7-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА338192 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського