1. |
Шишка О. Р. Договір на створення та розповсюдження реклами : Автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.03 / О. Р. Шишка; Нац. ун-т внутр. справ. - Х., 2005. - 19 c. - укp.Комплексно досліджено відносини, які виникають за договором стосовно створення та розповсюдження реклами. Визначено поняття, юридичну природу такого договору, а також його місце у системі цивільно-правових договорів. Розглянуто правову природу та зміст договору на створення та розповсюдження реклами як підрядної послуги. Значну увагу приділено умовам такого договору й особливостям його укладення. Наведено правову характеристику суб'єктного складу аналізованого договору. Запропоновано критерії розмежування реклами й аналіз змісту договору щодо створення та розповсюдження реклами як правовідносин та визначено підстави для відповідальності сторін за договором. Обгрунтовано та запропоновано наукові теоретичні та практичні рекомендації, а також пропозиції з метою вдосконалення законодавчого врегулювання відносин за даним договором. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)211.619 + Х849(4УКР)112.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА338465 Пошук видання у каталогах НБУВ
|