Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>I=РА346903$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

Спекторов Ю. І. 
Стратегії просування іноземних компаній в Україну (на прикладі франчайзингу) : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.05.01 / Ю. І. Спекторов; НАН України. Ін-т світ. економіки і міжнар. відносин. - К., 2006. - 18 c. - укp.

Досліджено теоретичні засади та практичні інструменти й методи комерційної політики провідних компаній світу, які диверсифікуються та набувають за сучасних умов нового змісту. Вивчено франчайзинг, брендінгову політику, засоби просування торгових марок за дедалі більш жорстких конкурентних умов. Визначено комплексний характер системи детермінант глобальної конкурентної діяльності, складовими якої є науково-технічні та інформаційні чинники: оптимізація параметрів комерційної діяльності суб'єктів просування на ринки зарубіжних країн, а також сучасні організаційні та інституційні підходи, зокрема відносини франчайзингу. Показано, що їх успішне поширення є одним з ефективних способів комерційної інституційної стратегії завдяки її спрямованості на трансфер технологій та впровадження прогресивних методів організації бізнесу. З'ясовано, що за умов переваги у вітчизняній виробничій сфері прикінцевих стадій життєвого циклу товарів і технологій, дефіциту коштів на масову розробку та купівлю прогресивних технологій, нестачі інвестиційних ресурсів необхідно впровадження на ринку України ноу-хау та новітніх методів управління саме засобами франчайзингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У529.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА346903 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського