![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>I=РА349928$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| | | | |
1. |
Князян М. О. Система формування самостійно-дослідницької діяльності майбутніх учителів іноземних мов у процесі ступеневої підготовки : Автореф. дис... д-ра пед. наук / М. О. Князян; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2007. - 44 c. - укp.Розкрито сутність, структуру та функції самостійно-дослідницької діяльності студентів. Висвітлено науково-теоретичні засади професійної підготовки вчителя іноземних мов у контексті компетентнісного підходу. Визначено функціональну роль самостійно-дослідницької діяльності у даному процесі. Розглянуто теоретико-методологічні й історико-педагогічні витоки проблеми формування самостійно-дослідницької діяльності студента та розроблено її концептуальну модель. Проаналізовано вітчизняний і зарубіжний досвід оптимізації даної діяльності студентів у контексті світових тенденцій розвитку вищої освіти. Теоретично обгрунтовано й апробовано експериментальну систему формування самостійно-дослідницької діяльності студентів, визначено педагогічні умови її функціонування у процесі ступеневої підготовки вчителів іноземних мов. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-1 + Ч489.511.268
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА349928 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|