Миронова С. П. Теоретико-методичні основи підготовки майбутніх учителів до корекційної роботи в освітніх закладах для дітей з вадами інтелекту : автореф. дис... д-ра пед. наук / С. П. Миронова; Ін-т спец. педагогіки АПН України. - К., 2007. - 36 c. - укp.
Науково обгрунтовано теоретико-методичні засади фахової освіти у ВНЗ. Узагальнено теоретичну базу професійної підготовки вчителів до корекційної роботи у закладах для дітей з вадами інтелекту. Запропоновано соціальну характеристику спеціальності "Дефектологія". Розроблено модель особистості та діяльності сучасного педагога-дефектолога з метою його професійної підготовки. Розкрито зміст та наведено методику здійснення корекційної роботи вчителя спеціальної школи. Здійснено періодизацію становлення та розвитку професійної підготовки дефектологів в Україні. Досліджено сучасний стан підготовки таких фахівців. Запропоновано систему поетапної професійної підготовки корекційних педагогів і форми її реалізації.