1. |
Іванова О. Ю. Педагогічні умови забезпечення якості освіти старшокласників ліцею в особистісно орієнтованій системі навчання : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. Ю. Іванова; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2008. - 20 c. - укp.Проведено теоретико-експериментальні дослідження педагогічних умов забезпечення якості освіти старшокласників ліцею за умов особистісно орієнтованої системи навчання. Обгрунтовано педагогічні умови, що сприяють розвитку ефективності якості освіти за даних умов (забезпечення ціннісних орієнтирів, урахування часового ресурсу, здійснення моделювання навчального простору, становлення професіоналізму вчителя). На основі дитиноцентристського підходу розроблено модель випускника ліцею, елементами якої є вимоги до освіченості випускника ліцею, його загальнокультурної підготовки, розвитку найважливіших властивостей особистості, що забезпечують позитивну "Я-концепцію". Розкрито суть понять "особистісно орієнтована система навчання", "якість освіти", "показники якості оцінки знань випускників." Розвинуто засоби активізації учнів та їх підготовки до самореалізації за нових соціально-економічних умов. Досліджено функції та особливості професійного розвитку особистості вчителя за умов особистісно орієнтованої системи навчання. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ч421.21 + Ч424(4УКР)714.5
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА360591 Пошук видання у каталогах НБУВ
|