1. |
Микитенко Л. А. Адміністративно-правове регулювання рекламної діяльності в Україні : автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.07 / Л. А. Микитенко; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - К., 2008. - 22 c. - укp.Розглянуто теоретичні, законодавчі та методичні проблеми адміністративно-правового регулювання рекламної діяльності. Досліджено форми адміністративного впливу на неї. Установлено зміст понять "державний контроль рекламної діяльності", "рекламний ринок", "рекламна діяльність" і "реклама". Визначено умови й особливості адміністративно-правових засад регулювання рекламної діяльності в Україні. Відзначено, що однією з форм адміністративного впливу на дану діяльність є державний контроль - складова адміністративно-правового регулювання. Висвітлено його організаційні засади. Охарактеризовано діяльність органів виконавчої влади, що здійснюють контроль за дотриманням учасниками рекламної діяльності законодавства про рекламу. Визначено їх систему, контрольні повноваження у сфері рекламної діяльності. Розглянуто методи та форми здійснення державного контролю. Проаналізовано адміністративно-правові гарантії забезпечення прав споживача та підприємців на доброчесну рекламу. Досліджено заходи адміністративного примусу, які застосовуються до учасників рекламної діяльності на підставі застосування адміністративних стягнень у сфері даної діяльності. Обгрунтовано необхідність удосконалення її адміністративно-правового регулювання шляхом внесення змін до чинних нормативно-правових актів України. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)120.02 + Х819(4УКР)072.8
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА360763 Пошук видання у каталогах НБУВ
|