1. |
Махмудов Х. З. Економіко-організаційний механізм формування попиту і стимулювання збуту на ринку продовольства : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Х. З. Махмудов; Ін-т аграр. економіки УААН. - К., 2010. - 36 c. - укp.Висвітлено проблеми удосконалення економіко-організаційного механізму формування попиту та стимулювання збуту аграрно-продовольчої продукції та забезпечення конкурентоспроможного виробництва, спрямованого на подальше становлення, розвиток і ефективне функціонування ринку продовольства. Досліджено специфіку та функції маркетингу в аграрній сфері економіки. Визначено маркетингові важелі забезпечення конкурентоспроможності в системі формування попиту та стимулювання збуту на продовольчому ринку. Проведено аналіз і оцінку сучасного стану та виявлено тенденції розвитку галузей рослинництва та тваринництва, ринку аграрно-продовольчої продукції. Розкрито сутність позиціювання та сегментації як чинників підвищення конкурентоспроможності. Висвітлено значення якості продукції в системі формування попиту та стимулювання збуту. Обгрунтовано визначення ціни з урахуванням і у взаємозв'язку з часткою ринку, впливу собівартості на рівень ціни товару. Розкрито напрями державного регулювання ціноутворення та їх вплив на формування попиту та стимулювання збуту аграрно-продовольчої продукції. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.51
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА370728 Пошук видання у каталогах НБУВ
|