1. |
Бондаренко Ю. І. Теорія і практика навчання української літератури на філософсько-історичних засадах у старших класах загальноосвітньої школи : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Ю. І. Бондаренко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2010. - 40 c. - укp.Концептуалізовано зміст філософсько-історичних засад. Розкрито особливості функціонування філософсько-історичної парадигми в літературній творчості. Визначено пов'язане з даною темою проблемне поле в літературознавстві, методиці навчання, шкільній практиці. З'ясовано психолого-педагогічні закономірності впровадження філософсько-історичних підходів у процес навчання літератури. Вироблено спеціальні напрями, принципи та види аналізу літературного матеріалу, необхідні для розв'язання даної проблеми. Запропоновано систему прийомів, спрямованих на практичне втілення даної моделі навчання. Створено та реалізовано програму поетапного вирішення даних завдань. Описано констатувальний і формувальний експерименти, проаналізовано їх результати. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР) р20
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА370997 Пошук видання у каталогах НБУВ
|