Гаврилюк С. М. Художній розвиток дітей 5 - 7 років засобами театралізованої діяльності в умовах навчально-виховного комплексу "Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітній навчальний заклад" : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / С. М. Гаврилюк; Миколаїв. держ. ун-т ім. В.О. Сухомлинського. - Миколаїв, 2010. - 20 c. - укp.
Розкрито психолого-педагогічні підходи до художнього розвитку особистості. Здійснено аналіз історико-педагогічного досвіду використання театралізованої діяльності у формуванні творчої особистості. З'ясовано особливості організації та педагогічну ефективність театралізованої діяльності дітей 5 - 7-ми років за умов навчально-виховного комплексу "Дошкільний навчальний заклад - загальноосвітній навчальний заклад". Розроблено експериментальну модель художнього розвитку дітей 5 - 7-ми років засобами театралізованої діяльності. Визначено організаційно-педагогічні умови художнього розвитку вихованців навчально-виховного комплексу даного закладу. Одержано позитивні результати апробації експериментальної моделі художнього розвитку дітей 5 - 7-ми років за умов навчально-виховного комплексу, які засвідчили її ефективність.