1. |
Енглезі О. А. Вибір та обгрунтування системи управління причіпними ланками триланкового сідельно-причіпного автопоїзда : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.02 / О. А. Енглезі; Нац. транспорт. ун-т. - К., 2010. - 20 c. - укp.Обгрунтовано вибір системи управління причіпними ланками триланкового сідельно-причіпного автопоїзда (ТСПА) для забезпечення необхідних показників маневреності та стійкості руху - зміщення траєкторії ведених ланок щодо траєкторії тягача, зовнішній і внутрішній габаритності радіусу повороту, габаритної смуги руху, критичної швидкісті прямо- та криволінійного руху, швидкостї появи коливальної нестійкості автопоїзда. Розроблено математичну модель ТСПА з подвійним приводом керування на передню вісь напівпричепа (з системою керування кутами складання ланок автопоїзда), за допомогою якої розглянуті дві принципово можливі схеми ТСПА - з керованим причепом і некерованим напівпричепом. Визначено сфери застосування даних поїздів. Наведені результати експериментальних досліджень триланкового автопоїзда підтвердили адекватність даної кінематичної та динамічної моделі автопоїзда. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: О335.47-014
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА372321 Пошук видання у каталогах НБУВ
|