1. |
Широкова М. С. Імідж та корпоративний соціальний капітал установ банківської системи: характер взаємовпливу : автореф. дис. ... канд. соцiол. наук : 22.00.04 / М. С. Широкова; Ін-т соціол. НАН України. - К., 2010. - 17 c. - укp.Проведено теоретичний аналіз та емпіричне дослідження іміджу установ банківської системи, а також виявлено евристичні можливості концепції соціального капіталу для дослідження іміджу соціальних організацій. Визначено зміст основних підходів щодо дослідження іміджу, розглянуто структурні моделі корпоративного іміджу та розкрито значущість іміджу для банківської діяльності. Проведено концептуалізацію поняття "соціальний капітал", визначено сутність поняття "корпоративний соціальний капітал", розкрито зміст і взаємодію його структурних компонентів. Обгрунтовано придатність використання іміджу як індикатора соціального капіталу та наведено результати емпіричного дослідження соціального капіталу банківських установ. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: С5*665 в011.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА372956 Пошук видання у каталогах НБУВ
|