1. |
Маляренко О. С. Професійна підготовка майбутнього вчителя початкових класів до розв'язання дидактико-методичних задач : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. С. Маляренко; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Луганськ, 2010. - 20 c. - укp.Розкрито роль задачного підходу в підвищенні якості професійної підготовки майбугнього вчителя початкових класів. Визначено сутність поняття "дидактико-методична задача", її структуру та типологію, комплекс умінь розв'язувати дидактико-методичні задачі. Подано змістовну характеристику готовності майбутнього вчителя початкових класів щодо розв'язання дидактико-методичних задач, критерії, показники та рівні її сформованості. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування готовності майбутніх вчителів початкових класів щодо розв'язання дидактико-методичних задач. Розроблено навчально-методичне забезпечення підготовки майбутнього вчителя щодо розв'язання дидактико-методичних задач у процесі вивчення фахових дисциплін. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.221
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА373870 Пошук видання у каталогах НБУВ
|