Вергазова Л. Г. Словесна творчість дошкільників як засіб морального виховання у вітчизняній теорії і практиці (кінець ХІХ - ХХ ст.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Л. Г. Вергазова; Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Луганськ, 2010. - 20 c. - укp.
Визначено соціально-історичні та педагогічні передумови формування сучасних поглядів на словесну творчість як засіб морального виховання. Розкрито генезу поняття дитячої словесної творчості в історії дошкільної педагогіки. Здійснено історико-ретроспективний аналіз проблеми взаємозв'язку дитячої словесної творчості з моральним вихованням дошкільників і визначено етапи її розвитку. Охарактеризовано пріоритетні підходи щодо організації словесної творчості дошкільників як засобу морального виховання на різних етапах педагогічної практичної діяльності кінця XIX -XX ст. Виявлено можливості використання позитивного досвіду вітчизняних педагогів за сучасних освітніх умов.