Туніцький Н. О. Впровадження системи маркетингових технологій при здійсненні імпортних операцій : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Н. О. Туніцький; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2010. - 21 c. - укp.
Розроблено інтегральний підхід до аналізу й оцінювання маркетингових технологій торговельних підприємств-імпортерів. Даний підхід базується на поєднанні експертних і формальних методів оцінювання та застосування кількісного методу відношення доходу до понесених витрат на певні маркетингові технології для оцінювання ефективності маркетингу на внутрішньому ринку. Передбачено побудову профілю іноземних постачальників, що враховує ризики зовнішніх ринків для оцінювання ефективності діяльності на зовнішньому ринку закупівлі продукції. Обгрунтовано засади організаційно-економічного механізму закордонних закупівель імпортної елітної меблевої продукції.